We Make Zines

a place for zinesters - writers and readers

Comment

You need to be a member of We Make Zines to add comments!

Join We Make Zines

Comment by Bradley Adita on March 22, 2011 at 3:41am

that bike zine looks good,
slippery shanty is intriguing
the drawings in gullible #29 are suh-weet!

we gotta make up for lost time
next chance - we review Liam Watis' Secret Beach

Comment by Bradley Adita on March 22, 2011 at 3:31am
hey-o!
Comment by Hoodrat Militia on February 14, 2010 at 9:54am
dang, callin me out? haha, no i just have no where else to see awesome zine reviews!
Comment by Billy Da Bunny on February 14, 2010 at 6:53am
lol, you're just excited to hear what i think of the new kid cutbank! don't think i dont know....
Comment by Hoodrat Militia on February 13, 2010 at 12:02pm
when's 8 hittin' the world?
Comment by Nick on February 4, 2010 at 8:34am
No that's totally fine its just the first issue so Im not expecting raves and I know I have tons of little things to work on. Either way I just want to have people read it!
Comment by Billy Da Bunny on February 4, 2010 at 7:53am
yup!

billy
PO Box 470507
Chicago, IL 60647-0507

currently i just review whatever zines i happen to read in a week, but only the ones i liked. if you send your zine specifically for review, i'll review it no matter what. in other words, even if i hate it, ha. so be able to take criticism... other than that, send away!
Comment by Nick on February 3, 2010 at 12:01pm
Can I send my zine to be reviewed?
Comment by Billy Da Bunny on January 29, 2010 at 5:48pm
lol... i think i'll name the finger puppet Gummo.

and 8 minutes is long! I'm glad you're entertained, but who else would sit through all that? oh, but blake, you really should get those zines, especially Gullible, it's just your style. also, i mailed you some back issues of PIE, you'll get them next week!
Comment by Blake on January 29, 2010 at 6:41am
"sorry this review was so long"? Billy... 8 minutes is nothing to give up for informational entertainment such as this!

Groups

Want to advertise here?

Ist preference given to distros and zines. Rates and details are here. Limited space. Very Low Cost!

Please Support Our Sponsors

Anatomic Air Press

Sweet Candy Distro

Con Artist Collective

Ker-bloom! Letterpress Zine

 

© 2014   Created by Krissy PonyBoy Press.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service